2009. január 6., kedd

ide sem irtam jo reg. nem azert mert nem lett volna mit, vagy idohiany lepett volna fel, inkabb egyszeruen nem volt kedvem.

kozben eltelt egy ev. epp ma gondoltam vissza milyen is volt 2008. sok dolog tortent, talan ebben az evben tapasztaltam a legtobbet. ugy poztivat mint negativat. sok barati es masfajta kapcsolatom megszakadt, masok elkezdodtek. azt viszont nem ertem, miert hiszi azt mindenki, hogy ha atlepunk egy evet, valami valtozni fog. ugyertem, a valtozasoknak semmi kozuk ahhoz, hogy eppen milyen evet irunk. barmikor el lehet kezdeni ha az ember valtozni vagy valtoztatni akar.

szilveszterrol annyit, hogy jo volt. talan a nem alvasok tomkelege kozrejasztik, hogy meg csak 10 ora de ragad le a szemem, s mar a teas bogret is alig birom tartani.

a heten meg nemvoltam sehol, sulin kivul. na nem mintha ez olyan kulonleges lenne, hogy blogot kellene vezetnem rola. egyszeruen csak furcsa, hogy nehany megszokott emberen kivul nem lattam senkit. hianyzik, habar a semmi osztasa helyett ami az alkalmak legtobb reszeben folyik, jobban esik itthon punnyadni, megnezni egy par reg latott vagy nemlatott filmet, elszivni egy cigit, es nem foglalkozni semmivel.

Nincsenek megjegyzések: