2008. szeptember 4., csütörtök

Hát ezis egy dolog,
Ugye te sem gondolod komolyan?
Aludni kéne,
De tudod, hogy nemvagyok olyan...

kezdem megszokni, hogy éjjel egykor még egyáltalán nem vagyok álmos, söt még a hajnali orákban se... sorra történnek dolgok, én meg csak probálom felfogni az eseményeket, elég lassu folyamatnak bizonyul. lehet csak szokásom szerint én teszem bonyorultabbá a dolgokat amik valojában egyszerüek. az embereket nemlehet kiismerni. mindig látok valami ujat, helyzeteket, gondolatokat és megnyilvánulásokat amiket sosem hittem volna. ha ismersz valakit, könnyebb észrevenni hogyan fog reagálni a másik, viszont sokszor tesz az ember még saját magának is meglepönek tüno dolgokat...mindenestre elég sok ember van a környezetemben akit nem értek. talán nem is kell. egyáltalán, miért kellene nekem megértenem bárkit is?

Nincsenek megjegyzések: